Patarimai kaip dirbti su 4 kl. pratybų sąsiuviniu „Dievas mus lydi“

Šių patarimų tikslas nėra pateikti pamokos planą pagal užduočių sąsiuvinį. Tai trumpi kai kurių užduočių paaiškinimai bei pateikti atsakymai. Sąsiuvinio struktūra: Sąsiuvinio temos suskirstytos į keturis etapus. Kai kurioms temoms siūlomos dvi pamokos, bet kiekvienas mokytojas/a laisvai gali pasirinkti pamokų skaičių pagal savo susidarytą trumpalaikį planą. Kai kuriose temose mokiniams Skaityti toliau…

Patarimai kaip dirbti su 3 kl. pratybų sąsiuviniu „Gyventi meilėje“

Šių patarimų tikslas nėra pateikti pamokos planą pagal užduočių sąsiuvinį. Tai trumpi kai kurių užduočių paaiškinimai bei pateikti atsakymai. Sąsiuvinio struktūra: Sąsiuvinio temos suskirstytos į keturis etapus. Kai kurioms temoms siūlomos dvi pamokos, bet kiekvienas mokytojas/a laisvai gali pasirinkti pamokų skaičių pagal savo susidarytą trumpalaikį planą. Kai kuriose temose mokiniams Skaityti toliau…

Patarimai kaip dirbti su 2 kl. pratybų sąsiuviniu „Viešpats padeda augti“

Šių patarimų tikslas nėra pateikti pamokos planą pagal užduočių sąsiuvinį. Tai trumpi kai kurių užduočių paaiškinimai bei pateikti atsakymai. Sąsiuvinio struktūra: Sąsiuvinio temos suskirstytos į keturis etapus. Kai kurioms temoms siūlomos dvi pamokos, bet kiekvienas mokytojas/-a laisvai gali pasirinkti pamokų skaičių pagal savo susidarytą trumpalaikį planą. Kai kuriose temose mokiniams Skaityti toliau…

Kandidatai į vienuolinį gyvenimą ir pašaukimų pastoracija

Remiantis pateiktais istoriniais šaltiniais mokiniai paaiškins, kokios priežastys lėmė vienuolių formavimą ir kultūrą. Nusakys vienuolių skelbiamų religinių teiginių esmę, palygins šiuos teiginius. Taip pat, paaiškins vienuolių gyvenimo idėjų poveikį naujos visuomenės formavimuisi bei Europos kultūrai. Parengė mokytoja Auksė Rasevičiūtė.