Pamiršote slaptažodį?
Prašome įrašyti apačioje savo el. pašto adresą arba vartotojo vardą.
 

Iškilus problemų dėl prisijungimo, jei slaptažodžio pakeitimas problemos neišspręs, pabandykite šiuos žingsnius:

  1. Įsitikinkite, kad esate sulaukę el. laiško su pavadinimu “Jūsų paskyra aktyvuota…”, nes iki tol Jūsų prisijungimas neveiks. Tai gali užtrukti iki savaitės, kol patikrinsime Jūsų tapatybę.
  2. Junkitės minutę vėliau – prisijungimas galėjo neįvykti dėl serverio perkrovos.
  3. Sugalvokite rimtą slaptažodį, kad sistema neatmestų jo kaip per silpno.
  4. Įjunkite slaptažodžio peržiūrą (paspauskite ant akies ikonėlės), kad matytumėte, ar dėl klaviatūros nustatymų (pvz. didžiųjų raidžių, anglų kalbos, skaičių bloko išjungimo/įjungimo) neįvedate neteisingų simbolių.
  5. Pabandykite jungtis su kita naršykle (daugiausia problemų kyla su Microsoft Internet Explorer / Edge naršyklėmis). Jeigu tokios neturite, įsidiekite.
  6. Jei niekas nepadėjo, užsiregistruokite iš naujo. Tam gali reikėti kito el. pašto adreso. Jei jo neturite, arba jau viską išbandėte, TIK TADA parašykite mums el. paštu – atsakydami į automatinį laišką.