Iškilus problemų dėl prisijungimo, jei slaptažodžio pakeitimas problemos neišspręs, pabandykite šiuos žingsnius:
- Įsitikinkite, kad esate sulaukę el. laiško su pavadinimu “Jūsų paskyra aktyvuota…”, nes iki tol Jūsų prisijungimas neveiks. Tai gali užtrukti iki savaitės, kol patikrinsime Jūsų tapatybę.
- Junkitės minutę vėliau – prisijungimas galėjo neįvykti dėl serverio perkrovos.
- Sugalvokite rimtą slaptažodį, kad sistema neatmestų jo kaip per silpno.
- Įjunkite slaptažodžio peržiūrą (paspauskite ant akies ikonėlės), kad matytumėte, ar dėl klaviatūros nustatymų (pvz. didžiųjų raidžių, anglų kalbos, skaičių bloko išjungimo/įjungimo) neįvedate neteisingų simbolių.
- Pabandykite jungtis su kita naršykle (daugiausia problemų kyla su Microsoft Internet Explorer / Edge naršyklėmis). Jeigu tokios neturite, įsidiekite.
- Jei niekas nepadėjo, užsiregistruokite iš naujo. Tam gali reikėti kito el. pašto adreso. Jei jo neturite, arba jau viską išbandėte, TIK TADA parašykite mums el. paštu – atsakydami į automatinį laišką.