Užduotys
„Dovanai gavote – dovanai duokite“ Mt 10, 8
Užduotys donorystės temai. Parengė mok. D. Bajarūnienė.
Užduotys donorystės temai. Parengė mok. D. Bajarūnienė.
Ištrauka iš knygos Danes S. ir CH. Dabarties problemos ir krikščionybė. Vilnius, Alma litera, 1977 (santrauka p. 148 – 167)
Mokysis įvardinti gerus darbus kūnui ir sielai. Užrašydami gerus darbus sieks juos atlikti. Parengė tikybos mokytoja-metodininkė Raselė Dumskienė.
Vieną raidę palik, dvi išbrauk. Gausi sakinį ir žinosi , kaip pritaikyti vieną iš svarbiausių gyvenimo taisyklių.
Klausydami pasakojimo, bei naudodamiesi pateikta medžiaga mokiniai apibūdins smurto ir patyčių priežastis ir pasekmes, bei įvardins 3-5 būdus smurtui ir patyčioms įveikti, sumažinti savo aplinkoje. Parengė vyr. mokytojas Vygantas Zamžickas.
Mokiniai perskaitys ir apmąstys B. Ferrero pasakojimą „Džiaugsmo ratas“, bei mokytojo padedami įvardys pagrindinę mintį. Perskaitę gerojo samariečio istoriją (Lk 10,25-37), dirbdami grupelėje ir atsakydami į pateiktus klausimus, supras, kas gali būti mūsų artimas. Dirbdami grupelėse paruoš ir pristatys sudabartintą gerojo samariečio istoriją. Pasidalins mintimis, kaip padės tiems, kuriems reikia Skaityti toliau…
Remdamiesi vaizdo įrašu ir asmenine patirtimi įvardinsite pagrindines bado bei skurdo priežastis, pasekmes ir išsakysite savo vertinimus, ieškosite skurdo mažinimo būdų. Parengė mokytoja Rasa Tauragytė.
Dalindamiesi asmenine patirtimi, analizuodami vaizdo įrašo siužetą, Bažnyčios mokymą dirbdami porose ir grupėse, įvardinsite 4-7 naujus faktus apie donorystę ir savarankiškai užrašysite 2-3 argumentus, kodėl donorystė yra aukščiausia meilės išraiška kitam asmeniui. Parengė mokytoja ekspertė Danutė Kratukienė.
Dirbdami individualiai ir visi kartu, sukursite plakatą „Mano atsakomybė už aplinką ir gamtą“ bei 2-5 ir daugiau teiginiais įsipareigosite saugoti gamtą ir gyvenamąją aplinką. Parengė vyr. mokytoja Regina Vaičiulienė.
Remiantis įvairiais šaltiniais, tikėjimo ir gyvenimo pavyzdžiais, mokiniai sukurs veiksmų planą, sprendžiant integralios ekologijos problemas. Parengė mokytoja metodininkė Laimutė Skyrienė ir Danguolė Gervytė.