Prašome prisijungti
 

Norėdami išvengti problemų dėl prisijungimo, pabandykite šiuos žingsnius:

  1. Pažymėkite varnelę “Prisiminti mane”, kad Jums nereiktų dažnai prisijunginėti.
  2. Įsitikinkite, kad esate sulaukę el. laiško su pavadinimu “Jūsų paskyra aktyvuota…”, nes iki tol Jūsų prisijungimas neveiks. Tai gali užtrukti iki savaitės, kol patikrinsime Jūsų tapatybę.
  3. Junkitės minutę vėliau – prisijungimas galėjo neįvykti dėl serverio perkrovos.
  4. Įjunkite slaptažodžio peržiūrą (paspauskite ant akies ikonėlės), kad matytumėte, ar dėl klaviatūros nustatymų (pvz. didžiųjų raidžių, anglų kalbos, skaičių bloko išjungimo/įjungimo) neįvedate neteisingų simbolių.
  5. Pasikeiskite slaptažodį, spausdami “Pamiršote slaptažodį” ir, radę atsiųstą laišką, paspausdami jame esančią nuorodą į slaptažodžio keitimo puslapį.
  6. Sugalvokite rimtą slaptažodį, kad sistema neatmestų jo kaip per silpno.
  7. Pabandykite jungtis su kita naršykle (daugiausia problemų kyla su Microsoft Internet Explorer / Edge naršyklėmis). Jeigu tokios neturite, įsidiekite.
  8. Jei niekas nepadėjo, užsiregistruokite iš naujo. Tam gali reikėti kito el. pašto adreso. Jei jo neturite, arba jau viską išbandėte, TIK TADA parašykite mums el. paštu – atsakydami į automatinį laišką nuo Gerojipatirtis.lt.