Pamokų aprašai Užduotys
Pasauliečių vieta Bažnyčioje: santuoka vienas iš kelių į šventumą
Dirbdami grupėse ir klausydami liudijimo, mokiniai įvardina bent po 5 dalykus, kurie gali padėti išsilaikyti santuokai šiandieniniame pasaulyje.
Dirbdami grupėse ir klausydami liudijimo, mokiniai įvardina bent po 5 dalykus, kurie gali padėti išsilaikyti santuokai šiandieniniame pasaulyje.
Prisiminę pagrindinius santuokos bruožus ir individualiai perskaitę kun. Liongino Virbalo straipsnį ,,Negera žmogui būti vienam“, mokinai gebės atlikti pateiktas 3 – 4 užduotis: 1) naudodamiesi visa įmanoma pagalba; 2) naudodamiesi šalia sėdinčio draugo pagalba; 3) be jokios pagalbos. Parengė mokytoja Vilija Kiaunienė.
Naudodamiesi skaidrėmis susipažins su trimis šeimos modeliais, dirbdami grupėse išskirs ir pristatys teigiamus ir neigiamus argumentus, Sakramentinės santuokos svarbą, bei individualiai užpildys lentelę. Parengė tikybos mokytoja Danguolė Arnauskienė.
Remdamiesi Bažnyčios mokymu, istoriniais šaltiniais, išskirs šeimos vertybes, jos funkcijasir sukurs 3- 4 sėkmingos šeimos kūrimo prielaidas. Parengė tikybos mokytojos metodininkės D. Kubilienė ir I. Stankevičienė.
Remdamiesi Bažnyčios mokymu, istoriniais šaltiniais, išskirs šeimos vertybes, jos funkcijas ir sukurs 3- 4 sėkmingos šeimos kūrimo prielaidas. Parengė katalikų tikybos mokytojos metodininkės D. Kubilienė ir I. Stankevičienė.
Analizuodami padalomąją medžiagą, aptars iškylančius pavojus santuokai, santuokos neišardomumą; ugdys požiūrį į gyvenimą susidėjus Šventojo Rašto šviesoje. Metodai: aiškinimas, pokalbis, darbas su tekstais, diskusijos, muzikos klausymas.
Dirbdami grupėse savarankiškai nurodys savybes reikalingas tėvystei ir motinystei. Išsiaiškins, kas yra svarbiausia ruošiantis šeimos pašaukimui. Supras, kodėl svarbi yra saviugda ir malda už savo šeimos narius. Parengė: tikybos vyr. mokytoja Nomeda Drazdienė.
Dirbdami grupėse ir dalyvaudami pokalbyje, atlikdami vaizduotės pratimus, atsakydami į klausymus, sukurs plakatą apie Dievo numatytą paskirtį šeimai bei jos narių santykius ir įsipareigojimus. Metodai: skaitymas, pokalbis, aiškinimas, žaidimai, darbas grupėse, kūrybinė užduotis, darbas raštu.
Naudodamiesi ŠR ištraukomis, peržiūrėję skaidres ir dirbdami grupėse, gebės įvardinti 4 – 6 laimingos šeimos teiginius. Metodai: Minčių lietus, pokalbis, pateikčių demonstravimas, diskusija, kūrybinė užduotis, individuali užduotis, darbas grupėse.
Analizuodami paveikslėlius, remdamiesi Bažnyčios mokymu, diskutuodami, mokiniai išsiaiškins, kas yra šeimos santykių pagrindas, gebės diskutuoti pagal pateiktus klausimus ir parašys 3 argumentus kodėl žmogui reikalinga šeima. Parengė mokyklos mokytoja metodininkė Daiva Adomaitienė.